Székhely szolgáltatás
Társaságok és egyéni vállalkozások, külföldi vállalkozások magyarországi telephelyeinek és kereskedelmi képviseleteinek nyújtunk székhely szolgáltatást korlátozott számú vállalkozás részére, Budapesten, az 1. kerületi irodánkban és Csomádon valamint Újlengyelben – két Pest megyei településen, ahol nincs iparűzési adókötelezettség. A székhelyen adóhatóság fogadására, könyvelési és irodai adminisztratív szolgáltatások igénybevételére is lehetőség van.
Posta kezelés
A székhely szolgáltatásunkba beletartozik az ügyfeleink bejövő leveleinek átvétele, digitalizálása és továbbítása az ügyfél email címére az átvételt követő munkanap végéig. A levelek eredeti példányát megőrizzük az irodánkban vagy plusz díj ellenében postán vagy futárral továbbítjuk a kívánt névre és címre.
Ha székhely szolgáltatást vesz igénybe, akkor 2017. július 1-től nem vehet igénybe a postán bejelentett küldemény átirányítást, ellenkező esetben a székhely szolgáltatás nem felel meg az előírásoknak.
Tárgyaló bérlés
Zárt vagy közös helységben lévő 4-8-14 személyes tárgyalóinkat kiberelhetik megbeszélésekre, bemutatókra, hatósági ellenőrzések lefolytatására. A tárgyalóbérlés óradíja a wifi elérést és a frissítők árát is tartalmazza.
A székhely szolgáltatás díja éves díja – 75 000 forint + ÁFA – minimum egy évre előre fizetendő és magába foglalja a postakezelés (szkennelés, email továbbítás, tárolás) díját is, kivéve a postaköltséget. A tárgyalóbérlés óradíja a tárgyaló méretétől függően 4 000, 8 000 vagy 14 000 forint + ÁFA.
A székhely szolgáltatást megrendelheti emailben vagy személyesen irodánkban. A szolgáltatási díjakat bankkártyával, banki átutalással vagy készpénz befizetéssel egyenlítheti ki.