Reklámadó változások 2015. júliusától
Hogy ne legyen unalmas a nyár a hirdetési piacon, pártunk és kormányuk módosított a reklámadó és ezzel együtt a társasági adó törvény egyes rendelkezéseit.
A reklámadó mértéke és az adóköteles bevétel mértéke is változik. A kihirdetést követő 31. napon, 2015. július 5-én hatályba lépő módosítások szerint az adó mértéke 5,3 százalékra módosul és a sávok lényegében megszűnnek. A régi szabályok szerint 500 millió forint, reklám közzétételből származó bevételig nem kellett reklámadót fizetni, ez az értékhatár most mindössze 100 millió forintra csökken.
Megszűnik a célzottan a külföldi szolgáltatóktól igénybe vett reklámokat drágító 20 százalékos adókulcs, helyette 5 százalékos kulcsot kell alkalmazni, ha a havonta elköltött összeg meghaladja a 2,5 millió forintot.